Gyorskeresés:


TERMÉKEINK:

TARTALOM

 


RÓLUNK

 

Kedves Szülők, Kezdő és Haladó Művészek!

Pár sorral szeretném bemutatni cégünket, családunkat, és hogy miért indítottuk el vállalkozásunkat.

A '97 Ergo Kft. 1997-ben alakult családi vállalkozás,mely immáron több mint két évtizede építési munkákkal foglalkozik. A család bővülése a vállalkozás tevékenységi körének bővülését vonzotta magával. E család kis részeként férjemmel 3 gyermeket nevelünk. Fontosnak tartjuk, hogy értékes emberek legyenek, és rohanó világunkban meg is tudják tartani ezeket az értékeket. Igyekszünk megmutatni nekik mindent, ami szép és jó, de azt is, ami csak sok küzdelemmel és türelemmel tehető széppé. Fejlesztjük a saját, illetve gyermekink tudását, kreativitását, környezetvédelmi szempontokat figyelembe véve hogyan tudják maguk is kiszolgálni igényeiket.
Fontos az is, hogy értékes  a két kezük munkája, és hogy örömet is tudnak okozni vele, még ha nem is lesz olyan "tökéletes", mint az üzletek polcain sorakozó ajándéktárgyak. Természetesen nem könnyű kitalálni valamit, beszerezni a hozzávalókat, majd elkészíteni, de ezalatt rengeteget tanulhatnak. Tehát szánjunk rá időt, megéri!
Persze nem csak időt igényel a tetszetős mű, némi anyagi ráfordítás is szükséges a sikerhez. Saját tapasztalatból tudom, hogy a silány minőségű eszközök nem elég, hogy balesetveszélyesek, még kedvét is szegik a leendő művészeknek. Gondoljuk csak el, mennyire fontos egy jól vágó olló, amivel rövid idő alatt szép, tiszta munkát végezhetünk, és nem utolsó sorban nem "egyszer használatos", mert az első filc virágocska körbevágásakor életlenné válik. Vagy mennyire bosszantó tud lenni egy ragasztó, melyet mindenhova lehet csurgatni. Ráadásul nem vízoldékony tulajdonsága miatt lehetetlen letakarítani a bútorról, kimosni a ruhából, lemosni a kézről. Emellett jó lassan szárad, de ha ezt megtette, akkor a már percek óta kis kezecskéhez is ragaszkodik, tehát már csak a mű egy része, vagy egy réteg bőr feláldozásával szabadulhatunk meg tőle. És ez csak két példa...

Sok alkotás díszíti lakásunkat, vagy okoztak örömet egy-egy ünnepen. Ilyenkor gyakran kérdezgették ismerőseink, hogy honnan szereztük be a hozzávalókat. El kellett sorolnom 3-4 helyet (papírbolt, hobbibolt, barkácsüzlet, rövidáru bolt stb.) ahonnan összevásároltuk a dolgokat, volt amiért más városba kellett utazni. Sokaknak már ilyenkor elment a kedve az egésztől. Innen jött az ötlet, hogy akár össze is gyűjthetnénk ezeket a termékeket egy helyre, megkönnyítve legalább a beszerz
ést.
Jómagam kereskedelmi szakképesítéssel érettségiztem, illetve OKJ-s informatikai tanfolyamon végeztem kiváló eredménnyel. Iskoláim után folyamatosan kereskedelmi egységekben, illetve ügyfélszolálati dolgozóként végeztem a munkámat. Sokat tanultam, tapasztaltam, és nagyon szerettem, amit csináltam. Mára eljutottam odáig, hogy olyan területen dolgozhatom, ami a hobbim is, és kamatoztathatom az eddig szerzett tudásomat is. Nagyon szeretek az emberekkel kommunikálni, segíteni, megosztani tapasztalataimat.

Webáruházunk igyekszik minden igényt kielégíteni: jó minőségű, de megfizethető anyagokat, eszközöket is forgalmazunk, de olcsóbb, "kipróbálásra" alkalmas termékek elérését is lehetővé tesszük. 
Fontosnak tartjuk, hogy vevőink bátran forduljanak hozzánk kérdéseikkel, kéréseikkel, mindenkinek őszinte, tapasztalatokon alapuló tanácsot adunk, segítjük a döntésben. Fórum oldalunkat ezért hoztuk létre, hogy egyszerűen, macerás levélirogatás helyett, könnyen nyilváníthasson véleményt bárki, és persze az ötletek, hírek is gyorsan gazdát cserélhessenek.


Weboldalunkat folyamatosan fejlesztjük, ezzel kapcsolatban is várjuk a véleményeket, észrevételeket.

Nagyon kellemes böngészést, és vásárlást kívánok Mindenkinek!

Szekeresné Seres Judit
Ügyfélszolgálati asszisztens


A vásárlás menete


1. Regisztráció

Böngészéshez nem, de a vásárláshoz regisztráció szükséges.
A regisztráció ingyenes, és csak a feltétlenül szükséges adatait kérjük. Mindenképpen szükséges valós email cím megadása, hiszen az automatikus emailben küldött linkre való kattintás nélkül nem érvényes a regisztráció.
Egyes szolgáltatók levélszemét-szűrője az automatikus email-eket levélszemétként fogadhatják!
A vásárlás (megrendelés) kizárólag a webáruházi rendszeren keresztül történhet, email-ben, telefonon rendelést nem áll módunkban elfogadni!
Megrendeléskor célszerű telefonszámot is megadni,amelyen napközben elérhető. Ezt csak szállítással, megrendeléssel kapcsolatos kérdésekben használjuk, reklám célokra nem, és harmadik személynek semmilyen körülmények között nem szolgáltatjuk ki!  Csak a kézbesítőnek adjuk át, aki csak a szállítással kapcsolatban keresheti.
Amennyiben már regisztrált vásárlónk, be kell jelentkeznie. Elfelejtett jelszó esetén használja az "Elfelejtett jelszó" menüpontot, vagy lépjen velünk kapcsolatba elérhetőségeinken. 

2.Kosár feltöltése

A termékek fő- és alkategóriákba vannak rendezve,választhat ezek közül, vagy használja a  "Gyorskeresés" fukciót. Amennyiben ismeri a megrendelni kívánt terméke(ke)t, a "kosárba" gombra kattintva 1 egységnyi terméket tehet a kosárba.
Ha több információhoz  szeretne jutni , vagy egynél több egységnyi terméket vásárolna, kattintson a képre, vagy a termék megnevezésére.
Itt látható a termék leírása, melynél igyekeztünk minél több információt megjelentetni a könnyebb döntés érdekében. Még ha ismeretes  is a termék, akkor is érdemes itt elidőzni, mert az ötletek, elkészítési, felhasználási javaslatok folyamatosan bővülnek.
A színek meghatározása nehéz feladat, hiszen ahány monitor, annyi színben jelenhet meg egy egy termék. A körülíráskor fantázianevekkel, és általános meghatározásokkal igyekszünk pontosítani, hogy elkerüljük az esetleges félreértéseket. Ennek érdekében általában több képet is megjelenítünk, így adva összehasonlítási alapot.
A vásárlás folyamán a jobb szélen állandóan látható a kosár tartalma, és a vásárolt termékek árának összege, szállítási költségek nélkül.
Az feltüntetett árak bruttó kiskereskedelmi árak, de 0 % ÁFÁ-t (alanyi adómentesség) tartalmaznak.
A vásárlásról minden esetben ÁFÁ-s számlát állítunk ki, melyet a termékekekkel együtt a csomagban küldünk.
Az árváltozás jogát fenntartjuk utólagos rendelés, illetve készleten kívüli beszerzések esetén!


A megjegyzett termékek funkciót kizárólag regisztrált, és bejelentkezett vásárlóink vehetik igénybe!

A termékek részletes leírásánál a "Kosárba" gomb alatt található egy  gomb,melynek használatával a termék 30 napra egy listára kerül. 
A lista előhívható a "Megjegyzett termékek" linkre kattintva. Ezek  szintén a termék részletes leírásánál törölhetőek a listáról. Valamint  a termék automatikusan törlődik 30 nap elteltével.
A megjelölt termékek a készletet nem módosítják, tehát nem foglalás,  előjegyzés, vagy vásárlás, kizárólag a felhasználó számára tárolt információ.
A funkció segíti az akár több nap tartó válogatást, vagy az adott termék feljegyezhető, ha az egy későbbi munkánkhoz válik szükségessé.


Amennyiben bármilyen kuponkedvezményre jogosult, a kupon kódját a megjegyzés rovatba szükséges beírni.
Ennek hiányában, a megrendelés elküldésével a kedvezmény utólagos igénybevételére nincs lehetőség!
A kedvezmény összegét a rendelés végösszegéből a számla kiállításakor vonjuk le, tehát rendeléskor még nem látható.

Előre utalásnál kérjük, az automatikus levél után várja meg ügyfélszolgálatunk személyes email-jét, hogy elbírálás után megkaphassa a pontos végösszeget. Érvénytelen kuponkódból adódó hiányos utalás esetén a teljes rendelés várakozik,  a helyes végösszeg beérkeztéig.

A kuponkedvezmény - külön rendelkezés hiányában - rendelésenként egyszeri alkalommal, illetve (szállítási költség nélkül) 5000 Ft feletti vásárlásnál vehető igénybe. Többféle kupon összevonására nincs lehetőség. Az akció ideje alatt, ha többször is szeretne rendelni,  és eléri a  minimum összeget, ugyanaz a kupon többször is igénybe vehető, de minden egyes esetben szükséges a kuponkód megadása.


Törzsvásárlói kedvezmény!  

Azon vásárlóinkat, akik elismerve munkánkat, hűségesen nálunk vásárolják meg alkotásukhoz szükséges alapanyogat, eszközöket, és tisztességesen átveszik a megrendelt termékeket, törzsvásárlói kedvezményben részesítjük.

Minden megkezdett bruttó 1000 Ft termékvásárlás után (szállítási költség nélkül) 1 pont jár.
Az egy év alatt összegyűjtött 100 pont után 5 % örökös kedvezményre jogosult törzsvásárlónkká válik.
Az adott év az első rendelés leadásának napjától számítadó. A számláló nullázódik, ha a pontok egy év alatt nem érik el a megadott 100 pontos határértéket. Az új év a megrendelés első napja után egy évvel kezdődik újra, és tart szintén egy évig. Elért 100 pont után automatikusan jár az 5 % kedvezmény, minden akcióban nem szereplő termékünkre.

Konkrét példa:
Minta Miklós 2020. április 15-én adta le első rendelését webáruházunkba. A termékekért 19950 Ft-ot fizetett, így 19 pontot gyűjtött. A következő rendeléseiben 2021. január 20-ig bezárólag sikeresen összegyűjtött 103 pontot, így már 2021. Január 21-től 5 % kedvezményre jogosult.
Minta Milán szintén 2020. Április 15-én adta le első megrendelését. A termékekért 29950 Ft-ot fizetett, tehát 29 pontot gyűjtött. 2021. április 15-ig azonban több rendelésből is  csak összesen 80 pontot sikerült összegyűjtenie. Ez a 80 pont az egy év lejártával elvész, de a gyűjtögetés újra indul , és 2021. Április 16-tól újra egy évig, azaz 2022. Április 16-ig tart.

A kedvezményt megtagadjuk, illetve meglévő kedvezményt visszavonjunk abban az esetben, amennyiben a megrendelt termékek átvételét elmulasztja, illetve megtagadja.

Összegyűjtött pontjairól, illetve a lejárati határidőről a rendszer automatikusan informálja rendelése visszaigazolásában.


3.A megrendelés véglegesítése


A "Megrendelés" gombra kattintva véglegesíthető a megrendelés.Ezek után még szükséges nyilatkozni a szállítási illetve fizetési módokról.
Szállítás módok közül  egyrészt a "Kiszállítás" opció választható, melynek díjszabása az alábbi táblázatban látható.
"Személyes átvétel" esetén előre egyeztetett időpontban, telephelyünkön (Gödöllő, Grassalkovich u. 40.) vehető át a csomag. Itt készpénzes fizetésre van lehetőség, illetve előre utalásnál akkor vehető át a csomag, ha már a pénzösszeg a cég számláján megjelent.  Az így átvett csomag esetén kérjük, a megrendelt áru(k) helyszínen történő ellenőrizését, hiszen ez esetben a későbbiekben reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Fizetési módok közül:

 

"Utánvétellel" lehet kiegyenlíteni a számlát, ilynekor a kézbesítőnek kell készpénzben átadni a számla ellenértékét.
Lehetőség van bankon keresztül "Előre utalással" is fizetni. Ekkor az áru összegét, illetve (ha van) a szállítási költséget kell a  az alábbi számlaszámra átutalni:

CIB Bank: 10700196-46976107-51100005

Csak akkor indítsa el a tranzakciót, ha a rendelésről megérkezett a visszaigazoló email, hiszen a megjegyzés rovatba a megrendelés számát szükséges beírni!
A kiszállítást csak akkor tudjuk indítani, ha számlánkon az összeg megjelenik. Bankon belüli ( CIB Bankos számláról indított) átutalás esetén az összeg pár percen belül jóváíródik, egyéb bankból érkezett utalás esetén (az 2012. július 1-én hozott rendelet értelmében) max. 4 óra átfutási idővel kell számolni.

Amennyiben 3 munkanap alatt  nem nem történik meg a számla kifizetése, a megrendelését előzetes értesítést követően töröljük nyilvántartásunkból!  
A rendelés törlése után újra rendelésre nyilván van lehetőség, de ez esetben az aktuális (esetleg akkor már nem kedvezményes!!!) árak lesznek értendők. A számla teljes kiegyenlítéséig a csomagot, illetve részeit nem áll módunkban küldeni.
 

 Előre utalásnál természetesen az utánvét díja nem kerül felszámolásra!


Amennyiben a jóváírás délután 2 óráig megtörténik, lehetőleg még aznap postázzuk a csomagot. Az ennél később érkező utalásokhoz tartozó rendeléseket a következő munkanapon postázzuk.
A postázási időrend alól kivételt képeznek az előre jelzett (szabadságolások miatti) leállások, szünetek, melyek a teljes ügyfélszolgálati ügyintézést érintik.
Erről a megrendelő a megrendeléskor a "Főoldalon", a "Hírekben" illetve legkésőbb a rendelés véglegesítésekor a fizetési-szállítási opciók kiválasztásánál olvasható szövegben is tájékoztatást kap.
 


                                                                                                                                                                                                             
 

Termékeinket kizárólag értékbiztosított, 2 munkanapos, időgarantált, nyomonkövethető csomagban küldjük!

 

 POSTAI AJÁNLOTT LEVÉLKÉNT

SEM BORÍTÉKBAN, SEM LEVÉLKÉNT FELADOTT CSOMAGBAN

NEM ÁLL MÓDUNKBAN POSTÁZNI!


Szállítási és csomagolási költség az alábbiak szerint alakul:

0 - 20 000 Ft:
1300 Ft + utánvét díja (450 Ft)

 

20 001 Ft-tól a kiszállítás ingyenes!

Az utánvét díja kizárólag a kiszállítónak (készpénzzel) történő fizetési mód választásánál számítandó. Banki előre utalás esetén enélkül értendő a díj.

Személyes átvételnél, illetve 20.000 Ft feletti  termékvásárlásnál a kiszállítás ingyenes 
Mely értendő egy csomagban küldött termékek bruttó összegére, azaz a csomag értékére.


50 000 Ft felett kizárólag előre utalásos fizetési mód választható!


A Gödöllő határain belüli kiszállítás díja, feltételei:


A szolgáltatás díja:
0-9 999 Ft-ig: bruttó 700 Ft, 


bruttó 10 000 Ft termékrendelés felett a Gödöllőre való kiszállítás ingyenes!
Semmilyen csomagolási vagy egyéb járulékos költség nincs!


A gödöllői kiszállítás készpénzes fizetéssel, és kizárólag egyéni időpont egyeztetés után történik, tehát mindenképpen célszerű telefonszám megadása, illetve már a megrendeléskor javasolhat időpontot a megjegyzés rovatban.
Átvételkor a csomag nyitott, így tehát lehetőség van a termékek átvizsgálására. Részteljesítésre így sincs mód, hiszen a kézbesítő elkészített számlával érkezik, melyet módosítani a helyszínen nem lehet. A teljes megrendelés átvételét a vevő  megtagadhatja, a kiszállítás díja azonban minden esetben a vevőt terheli.
A vevő az átvételt a hárompéldányos számla aláírásával igazolja. A csomag átvételének megtagadásáról a vevő "Reklamációs adatlapot" tölt ki, melyet saját, és a kézbesítő aláírásával igazol. A szállítás díjáról a kézbesítő nyugtát állít ki, ennek, illetve a reklamációs adatlap egyik példánya a vevőnél, másik példánya a kézbesítőnél marad. 


A postázás során felmerülő, minden egyéb (pl csomagolási) költség a szolgáltatót ( '97 Ergo Kft.)  terheli.

 

 A megjegyzés rovatba írhatja a megrendeléssel, szállítással kapcsolatos kéréseket, kérdéseket.  Ha mégis tovább szeretne vásárolni, bármely kategóriára, vagy menüpontra kattintva folytathatja a vásárlást, a kosár tartalma változatlan marad.
Megrendel gombra kattintva véglegesítheti megrendelését. Ezután visszaigazoló email érkezik a regisztráció során megadott címre. Amennyiben ez a megrendeléstől számított 30 percen belül nem érkezik meg, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.

Ezek teljesítése után már csak a várakozás izgalma van hátra. Igyekszünk ezt az időt minimálisra csökkenteni. 
A délután 2 óráig beérkező utánvétes megrendeléseket, amennyiben az áru készleten van,  lehetőleg még aznap postázzuk.  Előre utalásnál az összeg délután 15 óráig való beérkezésének napján.
                                                                                          

A posta 2 munkanap alatt kézbesíti a csomagot.
Ha van olyan termék a megrendelésben, ami nincs készleten, akkor számolni kell pár napos beszerzési idővel is, melyről minden esetben egyeztetünk a vásárlóval. 
 

 


Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
                                                                                            
1. A Szerződési Feltételek alapfogalmai:
                                                                                                                                      
1.1 Szolgáltató adatai
Neve: '97 Ergo Építő Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (továbbiakban: '97 Ergo Kft.)
Címe: 2100 Gödöllő, Grassalkovich u. 40.
Adóigazgatási azonosítószám: 12241826-2-13
Cégjegyzék száma: Cg. 13-09-074801
Számlaszám:  CIB Bank  10700196-46976107-51100005

                                                                                                                                     
1.2 A Vásárló:
Aki a Webshop Szolgáltatást igénybe veszi, azaz a Webshop internetes felületén keresztül árut, szolgáltatást megrendel, vásárol.
1.3 A Szállító:
A '97 Ergo Kft. által megbízott szállítmányozó cég (futárszolgálat, posta).
1.4 A Szolgáltató:
A '97 Ergo Kft. webáruházat (továbbiakban: Webshop) üzemelteti és ezen keresztül kereskedelmi tevékenységet folytat.
                                                                                                                                     
2. Webshop Szerződési Feltételek célja,közzététele és hatálya:
A '97 Ergo Kft. az ÁSZF-et –jogszabályi kötelezettségén túl- azért adta ki, hogy ebben részletesen szabályozza a Webshop Szolgáltatással, és annak igénybevételével kapcsolatos feltételeket, a Szolgáltató és a Vásárló jogait, kötelezettségeit és egyéb, a Webshop Szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket.
Az ÁSZF a '97 Ergo Kft. és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Vásárló között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően a Szolgáltató Webshop tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.
2.1 Az ÁSZF közzététele:
Az ÁSZF-et a '97 Ergo Kft. a Webshop honlapján hozza nyilvánosságra és annak esetleges módosítását is ott teszi közzé.
A '97 Ergo Kft. fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF-et részben vagy egészben bármikor módosíthatja. A módosítások a közzétételkor lépnek hatályba. Az ÁSZF a Vásárló által történő elfogadása a Webshop-szolgáltatás igénybevételének előfeltétele.
2.2 Az ÁSZF hatálya:
Az ÁSZF akkor hatályosul a Vásárlóra vonatkozóan amikor a Vásárló a szolgáltatást igénybe veszi, azaz árut, szolgáltatást megrendel, vásárol webáruházon keresztül.
Email-ben, telefonon rendelést technikai okok miatt nem áll módunkban elfogadni!

Amennyiben készleten nem lévő terméket kíván megrendelni, számítania kell az árváltozással, mely a későbbi beszerzés következménye lehet. Erről postázás és véglegesítés előtt levélben egyeztetünk.
                                                                                                                              
3. A Webshop-szolgáltatás:
A '97 Ergo Kft. a Vásárló részére az alábbi feltételek szerint nyújtja a Webshop-szolgáltatást.
3.1 A Webshop-szolgáltatás területi hatálya:
A Webshop-szolgáltató által fenntartott adathálózati kezelői felület az adathálózat (INTERNET) sajátosságai miatt mind belföldről, mind külföldről elérhető. A '97 Ergo Kft. azonban kizárólag a Magyar Köztársaság területére címzett megrendeléseket fogad el, és teljesít.
                                                                                                                                    
4. A Webshop Szerződés Létrejötte és módosítása:
4.1 Általános jellemzők:
A Szerződés a Szolgáltató Internetes felületén történő megrendeléssel, illetve jelen Szerződési Feltételek elfogadásával jön létre. A Webshopban való vásárlás feltétele a szállítási adatok és elérhetőségek megadása. A megrendelések akkor jönnek létre, amikor a Vásárló a Megrendelést végső formájában jóváhagyja, majd arról visszaigazoló email értesítést megkapta. A '97 Ergo Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a megrendelő adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje, és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse.
4.2 Megendelés módosítása, törlése:
A megrendelés jóváhagyása után elektronikusan a megrendelés már nem törölhető. A megrendelés visszavonását a Vásárló a Webshop Kapcsolat menüpontjában megadott elektronikus levelezési címen, vagy fax számon teheti meg. A megrendelés visszavonása csak a postázás, illetve a futárszolgálat részére történő átadás előtt lehetséges.
4.3 Fizetési feltételek:
A Vásárló a vásárolt áruk és szolgáltatások ellenértékét előreutalással a '97 Ergo Kft. számlaszámára, vagy a Szállítónál az áruk átvételénél készpénzben teljesíti.  A '97 Ergo Kft. részteljesítést nem vállal, a Szállító részteljesítést nem fogadhat el. A Vásárló a megrendelés összes tételét egyben átveheti, vagy a teljes megrendelés átvételét megtagadhatja. Amennyiben az előre utalás fizetési módot választotta, de az 3 munkanap (azaz a megrendeléstől számított 3 munkanap alatt) nem történik meg, a megrendelést nyilvántartásunkból töröljük. Amennyiben a megrendelt terméket személyesen szeretné telephelyünkön átvenni, de 7 (naptári)napon belül ezt mégsem teszi meg, rendelését töröljük nyilvántartásunkból.
4.4 Szállítási feltételek:
Bruttó  20 000 Ft feletti vásárlás, illetve személyes átvétel esetén a kiszállítás ingyenes, minden egyéb esetben az aktuális díjszabás a mérvadó.   4.5 Szállítási módok:
-Postai utánvét Az összeget a Vásárló az átadó postai dolgozónak fizeti, mely együttesen tartalmazza az áru(k) ellenértékét és a szállítási költséget. Szállítási határidő 2 munkanap, amennyiben a megrendelt áru a '97 Ergo Kft. raktárában rendelkezésre áll. Ellenkező esetben a beszerzéstől számított 2 munkanap.
-Postai küldemény:
Előreutalás esetén – amely tartalmazza a szállítás díját is- a Vevő a szállítónak nem fizet. 
 -Személyes átvétel:
Az átvételre előre megbeszélt időpontban kizárólag a '97 Ergo Kft. telephelyén van lehetőség. A számla összege készpénzben helyszínen fizetendő.
Személyesen átvett termékek esetén, kérjük az áru azonnali ellenőrzését, mert későbbiekben ez esetben reklamációt nem áll módunkban
elfogadni.
Kérjük, átvételkor szíveskedjen gondoskodni az elszállításhoz szükséges csomagoló anyagról!
-A gödöllői kiszállítás készpénzes fizetéssel, és kizárólag egyéni időpont egyeztetés után történik, tehát mindenképpen célszerű telefonszám megadása, illetve már a megrendeléskor javasolhat időpontot a megjegyzés rovatban. Részteljesítésre így sincs mód, hiszen a kézbesítő elkészített számlával érkezik, melyet módosítani a helyszínen nem lehet. A teljes megrendelés átvételét a vevő  megtagadhatja, a kiszállítás díja azonban minden esetben a vevőt terheli.
A vevő az átvételt a két példányos számla aláírásával igazolja. A csomag átvételének megtagadásáról a vevő "Reklamációs adatlapot" tölt ki, melyet saját, és a kézbesítő aláírásával igazol.                       
Ha a '97 Ergo Kft. a megrendelést a fentiek szerinti határidőn belül nem tudja teljesíteni, telefonon (e-mailen) egyezteti a megrendelővel a szállítási határidőt.
4.6 Sikertelen kézbesítés:

                                                                                                                                    
5. A Vásárló jogai és kötelezettségei:
Elállási tájékoztató az elállási jogról

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől.

Az elállási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni e-mailben az info@hobbykavalkad.hu címére, melyet a vásárlást visszaigazoló üzenetben is megtalál.

Ebből a célból felhasználhatja a lenti elállási nyilatkozat-mintát is. Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve a visszaküldésből eredő költségeket, melyek Önt terhelik) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatartjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Ön köteles a terméket eladó számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.

A Vevő elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014. Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén, így különösen olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak (pl. névre szóló termék, egyéb feliratos termékek, gravírozás, stb.).



Elállási nyilatkozatminta


Címzett: Terméket értékesítő neve címe és e-mail címe, mely a számlán, illetve a vásárlást visszaigazoló e-mailben szerepel.

Alulírott(ak) kijelentem (kijelentjük), hogy gyakorlom (gyakoroljuk) elállási jogomat (jogunkat) az alábbi termék(ek) adásvételére irányuló szerződés tekintetében: itt jelölje meg az adott szerződés tárgyául szolgáló termék(ek) nevét!

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt.

 
Vitás esetekben, egyéb kérdésekben az ide vonatkozó mindenkori jogszabályok mérvadóak.
                                                                                                                                     
ADATKEZELÉSI NYILATKOZAT

A ’97 ERGO Építő Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (2100 Gödöllő, Grassalkovich Antal u. 40., Adóigazgatási azonosítószám: 12241826-2-13, Cégjegyzék száma: Cg. 13-09-074801, a továbbiakban: Szolgáltató, adatkezelő) aláveti magát a következő tájékoztatónak.
A természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 016/679 RENDELETE (2016. április 27.) szerint az alábbi tájékoztatást adjuk.

Jelen adatkezelési tájékoztató az alábbi oldal adatkezelését szabályozza:
http://www.hobbykavalkad.hu
Az adatkezelési tájékoztató elérhető az alábbi oldalról:
http://www.hobbykavalkad.hu/informaciok/vasarlasinfok.php#adatkezelesi tajekoztato
A tájékoztató módosításai a fenti címen történő közzététellel lépnek hatályba.
AZ ADATKEZELŐ ÉS ELÉRHETŐSÉGEI:
Név: 97 Ergo Építő Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 2100 Gödöllő, Grassalkovich Antal u. 40.
E-mail: info@hobbykavalkad.hu
Telefonszáma: 06-20-445-0804

FOGALOM MEGHATÁROZÁSOK
1. „személyes adat”: azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”)
vonatkozó bármely információ; azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen
vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám,
helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai,
genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy
vagy több tényező alapján azonosítható;
2. „adatkezelés”: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem
automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a
gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás,
lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés, továbbítás, terjesztés vagy egyéb módon
történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás,
törlés, illetve megsemmisítés;
3. „adatkezelő”: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy
bármely egyéb szerv, amely a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit
önállóan vagy másokkal együtt meghatározza; ha az adatkezelés céljait és eszközeit
az uniós vagy a tagállami jog határozza meg, az adatkezelőt vagy az adatkezelő kijelölésére vonatkozó különös szempontokat az uniós vagy a tagállami jog is
meghatározhatja;
4. „adatfeldolgozó”: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség
vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel;
5. „címzett”: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy
bármely egyéb szerv, akivel vagy amellyel a személyes adatot közlik, függetlenül
attól, hogy harmadik fél-e. Azon közhatalmi szervek, amelyek egy egyedi vizsgálat
keretében az uniós vagy a tagállami joggal összhangban férhetnek hozzá személyes
adatokhoz, nem minősülnek címzettnek; az említett adatok e közhatalmi szervek
általi kezelése meg kell, hogy feleljen az adatkezelés céljainak megfelelően az
alkalmazandó adatvédelmi szabályoknak;
6. „az érintett hozzájárulása”: az érintett akaratának önkéntes, konkrét és megfelelő
tájékoztatáson alapuló és egyértelmű kinyilvánítása, amellyel az érintett nyilatkozat
vagy a megerősítést félreérthetetlenül kifejező cselekedet útján jelzi, hogy
beleegyezését adja az őt érintő személyes adatok kezeléséhez;
7. „adatvédelmi incidens”: a biztonság olyan sérülése, amely a továbbított, tárolt vagy
más módon kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítését,
elvesztését, megváltoztatását, jogosulatlan közlését vagy az azokhoz való
jogosulatlan hozzáférést eredményezi.


A SZEMÉLYES ADATOK KEZELÉSÉRE VONATKOZÓ ELVEK

A személyes adatok:
a) kezelését jogszerűen és tisztességesen, valamint az érintett számára átlátható
módon kell végezni („jogszerűség, tisztességes eljárás és átláthatóság”);
b) gyűjtése csak meghatározott, egyértelmű és jogszerű célból történjen, és azokat
ne kezeljék ezekkel a célokkal össze nem egyeztethető módon; a 89. cikk (1)
bekezdésének megfelelően nem minősül az eredeti céllal össze nem
egyeztethetőnek a közérdekű archiválás céljából, tudományos és történelmi
kutatási célból vagy statisztikai célból történő további adatkezelés („célhoz
kötöttség”);
c) az adatkezelés céljai szempontjából megfelelőek és relevánsak kell, hogy
legyenek, és a szükségesre kell korlátozódniuk („adattakarékosság”);
d) pontosnak és szükség esetén naprakésznek kell lenniük; minden észszerű
intézkedést meg kell tenni annak érdekében, hogy az adatkezelés céljai
szempontjából pontatlan személyes adatokat haladéktalanul töröljék vagy
helyesbítsék („pontosság”);
e) tárolásának olyan formában kell történnie, amely az érintettek azonosítását csak
a személyes adatok kezelése céljainak eléréséhez szükséges ideig teszi lehetővé; a
személyes adatok ennél hosszabb ideig történő tárolására csak akkor kerülhet
sor, amennyiben a személyes adatok kezelésére a 89. cikk (1) bekezdésének
megfelelően közérdekű archiválás céljából, tudományos és történelmi kutatási
célból vagy statisztikai célból kerül majd sor, az e rendeletben az érintettek
jogainak és szabadságainak védelme érdekében előírt megfelelő technikai és
szervezési intézkedések végrehajtására is figyelemmel („korlátozott
tárolhatóság”);
f) kezelését oly módon kell végezni, hogy megfelelő technikai vagy szervezési
intézkedések alkalmazásával biztosítva legyen a személyes adatok megfelelő
biztonsága, az adatok jogosulatlan vagy jogellenes kezelésével, véletlen
elvesztésével, megsemmisítésével vagy károsodásával szembeni védelmet is
ideértve („integritás és bizalmas jelleg”).
Az adatkezelő felelős a fentiek megfelelésért, továbbá képesnek kell lennie e megfelelés
igazolására („elszámoltathatóság”).


ADATKEZELÉSEK

Az online fiókhoz és a megrendeléshez kapcsolódó adatkezelés
 1. Az adatgyűjtés ténye, a kezelt adatok köre, és az adatkezelés célja:

Személyes adat Adatkezelés célja
Vezeték és keresztnév/Cégnév Kapcsolatfelvételhez, vásárláshoz, szabályszerű számla kiállításához szükséges
Jelszó A felhasználói fiókba történő biztonságos belépést szolgálja
E-mail cím Kapcsolattartás, vásárlással kapcsolatos információk közlése
Telefonszám Kapcsolattartás, vásárlással kapcsolatos információk gyors közlése
Számlázási név, cím Szabályszerű számla kiállítása, továbbá szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése
Megrendelés/regisztráció időpontja Technikai művelet véghrehajtása
Megrendelés/regisztrációkori IP cím Technikai művelet véghrehajtása

Az e-mail cím esetében nem szükséges, hogy személyes adatot tartalmazzon.

2. Az érintettek köre: A webshop weboldalon regisztrált/vásárló valamennyi érintett.
3. Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: A regisztráció törlésével
azonnal. Kivéve a számviteli bizonylatok esetében, hiszen a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. § (2) bekezdése alapján 8 évig meg kell őrizni ezeket az adatokat.
A könyvviteli elszámolást közvetlenül és közvetetten alátámasztó számviteli bizonylatot (ideértve a főkönyvi számlákat, az analitikus, illetve részletező nyilvántartásokat is), legalább 8 évig kell olvasható formában, a könyvelési feljegyzések hivatkozása alapján visszakereshető módon megőrizni.
4. Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye, a személyes adatok címzettjei: A személyes adatokat az adatkezelő sales és marketing munkatársai kezelhetik, a fenti alapelvek tiszteletben tartásával.
5. Az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése:
• Az érintett kérelmezheti az adatkezelőtől a rá vonatkozó személyes adatokhoz való hozzáférést, azok helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását, és
• tiltakozhat az ilyen személyes adatok kezelése ellen, valamint
• az érintettnek joga van az adathordozhatósághoz, továbbá a hozzájárulás bármely időpontban történő visszavonásához.
6. A személyes adatokhoz való hozzáférést, azok törlését, módosítását, vagy kezelésének korlátozását, az adatok hordozhatóságát, az adatkezelések elleni tiltakozást az alábbi módokon tudja érintett kezdeményezni:
- postai úton a 97 Ergo Kft. 2100 Gödöllő, Grassalkovich A. u. 40. címen,
- e-mail útján az info@hobbykavalkad.hu e-mail címen,
- telefonon a 06-20-445-0804 számon,
7. Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása, 6. cikk (1) bekezdés a) pont, az Infotv. 5. § (1) bekezdése, illetve az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (a továbbiakban: Elker tv.) 13/A. § (3) bekezdése: A szolgáltató a szolgáltatás nyújtása céljából kezelheti azon személyes adatokat, amelyek a szolgáltatás nyújtásához technikailag elengedhetetlenül szükségesek. A szolgáltatónak az egyéb feltételek azonossága esetén úgy kell megválasztania és minden esetben oly módon kell üzemeltetnie az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtása során alkalmazott eszközöket, hogy személyes adatok kezelésére csak akkor kerüljön sor, ha ez a szolgáltatás nyújtásához és az e törvényben meghatározott egyéb célok teljesüléséhez feltétlenül szükséges, azonban ebben az esetben is csak a szükséges mértékben és ideig.
8. Tájékoztatjuk, hogy
• az adatkezelés az Ön hozzájárulásán alapul.
• köteles a személyes adatokat megadni, hogy tudjuk a rendelését teljesíteni.
• az adatszolgáltatás elmaradása azzal a következményekkel jár, hogy nem
tudjuk a rendelését feldolgozni.

AZ IGÉNYBE VETT ADATFELDOLGOZÓK
Tárhely-szolgáltató
1. Adatfeldolgozó által ellátott tevékenység: Tárhely-szolgáltatás
2. Adatfeldolgozó megnevezése és elérhetősége:
Tárhely.Eu Kft.
Telefon: +36 1 789 2 789
FAX: +36 1 789 3 789
E-mail: support@tarhely.eu
Posta: 1538 Budapest, Pf.: 510.
3. Az adatkezelés ténye, a kezelt adatok köre: Az érintett által megadott valamennyi személyes adat.
4. Az érintettek köre: A weboldalt használó valamennyi érintett.
5. Az adatkezelés célja: A weboldal elérhetővé tétele, megfelelő működtetése.
6. Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: A regisztráció törlésével azonnal.
7. Az adatfeldolgozás jogalapja: a Felhasználó hozzájárulása, az Infotv. 5. § (1)
bekezdése, 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, illetve az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A. § (3) bekezdése.

Kiszállítással megbízott cég

1. Adatfeldolgozó által ellátott tevékenység: küldemények kézbesítése a felhasználó által megadott címre, előzetes e-mailes, telefonos értesítéssel. 
2. Adatfeldolgozó megnevezése, elérhetősége:
Magyar Posta Zrt.
levélben: Ügyfélszolgálati Igazgatóság címén: 3512 Miskolc
faxon: a 06-46-320-136 számon,
e-mail-ben: az ugyfelszolgalat@posta.hu e-mail-címen,
telefonon: a 06-1-767-8282 számon nevének és címének megadásával,
személyesen: a Magyar Posta Zrt. X. ker., Üllői út 114-116. szám alatt.
3. Az adatkezelés ténye, a kezelt adatok köre: Az érintett által megadott szállítási név, cím, telefonszám, e-mail cím, egyéb közlendők, üzenetek a kézbesítéssel kapcsolatban.
4. Az érintettek köre: a weboldalon történt megrendelés valamennyi érintettje.
5. Az adatkezelés célja: A felhasználó megrendelésének teljesítése, kézbesítés.
6. Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: A felhasználó bármikor kérheti adatai törlését a fenti elérhetőségeken.
7. Az adatfeldolgozás jogalapja: a Felhasználó hozzájárulása, az Infotv. 5. § (1)
bekezdése, 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, illetve az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A. § (3) bekezdése.

COOKIE-K (SÜTIK) KEZELÉSE

1. Webáruházakra jellemző cookie-k az úgynevezett „jelszóval védett munkamenethez
használt cookie”, „bevásárlókosárhoz szükséges cookie-k” és „biztonsági cookie-k”,
melyek használatához nem szükséges előzetes hozzájárulást kérni az érintettektől.
2. Az adatkezelés ténye, a kezelt adatok köre: Egyedi azonosítószám, dátumok,
időpontok
3. Az érintettek köre: A weboldalt látogató valamennyi érintett.
4. Az adatkezelés célja: A felhasználók azonosítása, a „bevásárlókosár”
nyilvántartására és a látogatók nyomon követése.
5. Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje:

Cokkie típusa Adatkezelés jogalapja Adatkezelés időtartama
Munkamenet
Sütik (session)
Az elektonikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalmi szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. CVIII. Törvény (Elkertv.) 13/A. § (3)  bekezdése A vonatkozó látogatói munkamenet lezárásáig tartó időszak

 

6. Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye: A cookie-k
használatával nem kezel személyes adatokat az adatkezelő.
7. Az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése: Az érintettnek
lehetőségük van a cookie-kat törölni a böngészők Eszközök/Beállítások menüjében
általában az Adatvédelem menüpont beállításai alatt.
8. Az adatkezelés jogalapja: Az érintettől hozzájárulás nem szükséges, amennyiben a
cookie-k használatának kizárólagos célja az elektronikus hírközlő hálózaton
keresztül történő közléstovábbítás vagy arra az előfizető vagy felhasználó által
kifejezetten kért, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtásához
a szolgáltatónak feltétlenül szüksége van.
 
GOOGLE ADWORDS KONVERZIÓKÖVETÉS HASZNÁLATA

1. A „Google AdWords” nevű online reklámprogramot használja az adatkezelő, továbbá
annak keretein belül igénybe veszi a Google konverziókövető szolgáltatását. A
Google konverziókövetés a Google Inc. elemző szolgáltatása (1600 Amphitheatre
Parkway, Mountain View, CA 94043, USA; „Google“).
2. Amikor Felhasználó egy weboldalt Google-hirdetés által ér el, akkor egy a
konverziókövetéshez szükséges cookie kerül a számítógépére. Ezeknek a cookie-
knak az érvényessége korlátozott, és nem tartalmaznak semmilyen személyes
adatot, így a Felhasználó nem is azonosítható általuk.
3. Amikor a Felhasználó a weboldal bizonyos oldalait böngészi, és a cookie még nem
járt le, akkor a Google és az adatkezelő is láthatja, hogy Felhasználó a hirdetésre
kattintott.
4. Minden Google AdWords ügyfél másik cookie-t kap, így azokat az AdWords
ügyfeleinek weboldalain keresztül nem lehet nyomon követni.
5. Az információk – melyeket a konverziókövető cookie-k segítségével szereztek – azt a
célt szolgálják, hogy az AdWords konverziókövetést választó ügyfeleinek számára
konverziós statisztikákat készítsenek. Az ügyfelek így tájékozódnak a hirdetésükre
kattintó és konverziókövető címkével ellátott oldalra továbbított felhasználók
számáról. Azonban olyan információkhoz nem jutnak hozzá, melyekkel bármelyik
felhasználót azonosítani lehetne.
6. Ha nem szeretne részt venni a konverziókövetésben, akkor ezt elutasíthatja azáltal,
hogy böngészőjében letiltja a cookie-k telepítésének lehetőségét. Ezután Ön nem fog
szerepelni a konverziókövetési statisztikákban.
7. További információ valamint a Google adatvédelmi nyilatkozata az alábbi oldalon
érhető el: www.google.de/policies/privacy


A GOOGLE ANALYTICS ALKALMAZÁSA
1. Ez a honlap a Google Analytics alkalmazást használja, amely a Google Inc. („Google”)
webelemző szolgáltatása. A Google Analytics úgynevezett „cookie-kat”,
szövegfájlokat használ, amelyeket a számítógépére mentenek, így elősegítik
Felhasználó által látogatott weblap használatának elemzését.
2. A Felhasználó által használt weboldallal kapcsolatos cookie-kkal létrehozott
információk rendszerint a Google egyik USA-beli szerverére kerülnek és tárolódnak.
Az IP-anonimizálás weboldali aktiválásával a Google a Felhasználó IP-címét az
Európai Unió tagállamain belül vagy az Európai Gazdasági Térségről szóló
megállapodásban részes más államokban előzőleg megrövidíti.
3. A teljes IP-címnek a Google USA-ban lévő szerverére történő továbbítására és ottani
lerövidítésére csak kivételes esetekben kerül sor. Eme weboldal üzemeltetőjének
megbízásából a Google ezeket az információkat arra fogja használni, hogy
kiértékelje, hogyan használta a Felhasználó a honlapot, továbbá, hogy a weboldal
üzemeltetőjének a honlap aktivitásával összefüggő jelentéseket készítsen, valamint,
hogy a weboldal- és az internethasználattal kapcsolatos további szolgáltatásokat
teljesítsen.
4. A Google Analytics keretein belül a Felhasználó böngészője által továbbított IP-címet
nem vezeti össze a Google más adataival. A cookie-k tárolását a Felhasználó a
böngészőjének megfelelő beállításával megakadályozhatja, azonban felhívjuk
figyelmét, hogy ebben az esetben előfordulhat, hogy ennek a honlapnak nem minden
funkciója lesz teljes körűen használható. Megakadályozhatja továbbá, hogy a Google
gyűjtse és feldolgozza a cookie-k általi, a Felhasználó weboldalhasználattal
kapcsolatos adatait (beleértve az IP-címet is), ha letölti és telepíti a következő linken
elérhető böngésző plugint. https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=hu

HÍRLEVÉL, DM TEVÉKENYSÉG
1. A gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény 6. §-a értelmében Felhasználó előzetesen és kifejezetten hozzájárulhat ahhoz, hogy Szolgáltató reklámajánlataival, egyéb küldeményeivel a külön erre igényt tartott, illetve regisztrációkor megadott elérhetőségein megkeresse.
2. Továbbá Ügyfél a jelen tájékoztató rendelkezéseit szem előtt tartva hozzájárulhat ahhoz, hogy Szolgáltató a reklámajánlatok küldéséhez szükséges személyes adatait kezelje.
3. Szolgáltató nem küld kéretlen reklámüzenetet, és Felhasználó korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen leiratkozhat az ajánlatok küldéséről. Ebben az esetben a Szolgáltató minden - a reklámüzenetek küldéséhez szükséges - személyes adatát törli nyilvántartásából és további reklámajánlataival nem keresi meg a Felhasználót.
Felhasználó a reklámokról leiratkozhat az üzenetben lévő linkre kattintva.
4. Az adatgyűjtés ténye, a kezelt adatok köre és az adatkezelés célja:

Személyes adat Adatkezelés célja
Név, e-mail cím Azonosítás, a hírlevélre való feliratkozás lehetővé tétele
Feliratkozá időpontja Technikai művelet végrehajtása
Feliratkozáskori IP cím Technikai művelet végrehajtása

5.  Az érintettek köre: A hírlevélre feliratkozó valamennyi érintett. 
6.  Az adatkezelés célja: reklámot tartalmazó elektronikus üzenetek (e-mail) küldése az érintett részére, tájékoztatás nyújtása az aktuális információkról, termékekről, akciókról, új funkciókról stb.  
7.  Az  adatkezelés  időtartama,  az  adatok  törlésének  határideje:  a  hozzájáruló nyilatkozat visszavonásáig, azaz a leiratkozásig tart az adatkezelés. 
8.  Az  adatok  megismerésére  jogosult  lehetséges  adatkezelők  személye,  a
személyes  adatok  címzettjei:  A  személyes  adatokat  az  adatkezelő  ügyfélszolgálati munkatársai kezelhetik, a fenti alapelvek tiszteletben tartásával.
9.  Az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése:  
•  Az  érintett  kérelmezheti  az  adatkezelőtől  a  rá  vonatkozó  személyes  adatokhoz
való hozzáférést, azok helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását, és
•  tiltakozhat az ilyen személyes adatok kezelése ellen, valamint 
•  az érintettnek joga van az adathordozhatósághoz, továbbá a hozzájárulás
bármely időpontban történő visszavonásához.  
10.  A  személyes  adatokhoz  való  hozzáférést,  azok  törlését,  módosítását,  vagy kezelésének korlátozását, az adatok hordozhatóságát, az adatkezelések elleni tiltakozást az alábbi módokon tudja érintett kezdeményezni:
-  postai úton a 2100 Gödöllő, Grassalkovich A. u. 40. címen,
-  e-mail útján az info@hobbykavalkad.hu e-mail címen, 
-  telefonon a 06 (20) 445-0804 számon
-  továbbá a hírlevélben található linkre kattintva azonnali leiratkozást kezdeményezhet. Ez az adatok azonnali törlésével jár.
11.  Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása, 6. cikk (1) bekezdés a) pont, az az Infotv. 5. § (1) bekezdése, és a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről
és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény 6. § (5) bekezdése: 
A  reklámozó,  a  reklámszolgáltató,  illetve  a  reklám  közzétevője  –  a  hozzájárulásban  meghatározott  körben  -  a náluk  hozzájáruló  nyilatkozatot  tevő  személyek  személyes  adatairól  nyilvántartást  vezet.  Az  ebben  a nyilvántartásban rögzített - a reklám címzettjére vonatkozó - adat csak a hozzájáruló nyilatkozatban foglaltaknak megfelelően,  annak  visszavonásáig  kezelhető,  és  harmadik  fél  számára  kizárólag  az  érintett  személy  előzetes hozzájárulásával adható át. 
12. Tájékoztatjuk, hogy
•  az adatkezelés az Ön hozzájárulásán alapul.
•  köteles a személyes adatokat megadni, ha hírlevelet szeretne kapni tőlünk.
•  az adatszolgáltatás elmaradása azzal a következményekkel jár, hogy nem tudunk Önnek hírlevelet küldeni.

PANASZKEZELÉS


Az adatgyűjtés ténye, a kezelt adatok köre és az adatkezlés célja.



Az érintettek köre: A webshop weboldalon vásárló és minőségi kifogással élő, panaszt tevő valamennyi érintett.  Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: A felvett kifogásról felvett jegyzőkönyv, átirat és az arra adott válasz másolati példányait a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 17/A. § (7) bekezdése alapján 8 évig kell megőrizni.
12. Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye, a személyes adatok címzettjei: A személyes adatokat az adatkezelő sales és marketing munkatársai kezelhetik, a fenti alapelvek tiszteletben tartásával.
13. Az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése:
• Az érintett kérelmezheti az adatkezelőtől a rá vonatkozó személyes adatokhoz
való hozzáférést, azok helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását, és
• tiltakozhat az ilyen személyes adatok kezelése ellen, valamint
• az érintettnek joga van az adathordozhatósághoz, továbbá a hozzájárulás
bármely időpontban történő visszavonásához.
14. A személyes adatokhoz való hozzáférést, azok törlését, módosítását, vagy
kezelésének korlátozását, az adatok hordozhatóságát, az adatkezelések elleni
tiltakozást az alábbi módokon tudja érintett kezdeményezni:
-  postai úton a 2100 Gödöllő, Grassalkovich A. u. 40. címen,
-  e-mail útján az info@hobbykavalkad.hu e-mail címen,
-  telefonon a 06 (20) 445-0804 számon
4. Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása, 6. cikk (1) bekezdés a) pont, az
Infotv. 5. § (1) bekezdése, és a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény
17/A. § (7) bekezdése.
5. Tájékoztatjuk, hogy
• a személyes adat szolgáltatása szerződéses kötelezettségen alapul.
• a szerződés megkötésének előfeltétele a személyes adatok kezelése.
• köteles a személyes adatokat megadni, hogy panaszát kezelni tudjuk.
• az adatszolgáltatás elmaradása azzal a következményekkel jár, hogy nem
tudjuk kezelni a hozzánk beérkezett panaszát.

KÖZÖSSÉGI OLDALAK
1. Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi
CXII. törvény 20. § (1) bekezdése alapján, meg kell határozni a közösségi oldalak
adatkezelése körében a következőket:
a) az adatgyűjtés ténye,
b) az érintettek köre,
c) az adatgyűjtés célja,
d) az adatkezelés időtartama,
e) az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye,
f) az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése.
2. Az adatgyűjtés ténye, a kezelt adatok köre:
Facebook stb. közösségi oldalakon
regisztrált neve, illetve a felhasználó nyilvános profilképe.
3. Az érintettek köre: Valamennyi érintett, aki regisztrált a
Facebook közösségi oldalon, és „lájkolta” a weboldalt.
4. Az adatgyűjtés célja: A közösségi oldalakon, a weboldal egyes tartalmi elemeinek,
termékeinek, akcióinak vagy magának a weboldalnak a megosztása, illetve
„lájkolása”, népszerűsítése.
5. Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje, az adatok
megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye és az érintettek
adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése: Az adatok forrásáról, azok
kezeléséről, illetve az átadás módjáról, és jogalapjáról az adott közösségi oldalon
tájékozódhat az érintett. Az adatkezelés a közösségi oldalakon valósul meg, így az
adatkezelés időtartamára, módjára, illetve az adatok törlési és módosítási
lehetőségeire az adott közösségi oldal szabályozása vonatkozik.
6. Az adatkezelés jogalapja: az érintett önkéntes hozzájárulása személyes adatai
kezeléséhez a közösségi oldalakon.

ÜGYFÉLKAPCSOLATOK ÉS EGYÉB ADATKEZELÉSEK
1. Amennyiben az adatkezelő szolgáltatásaink igénybevétele során kérdés merülne fel,
esetleg problémája lenne az érintettnek, a honlapon megadott módokon (telefon, e-
mail, közösségi oldalak stb.) kapcsolatba léphet az adatkezelővel.
2. Adatkezelő a beérkezett e-maileket, üzeneteket, telefonon, Facebook-on stb.
megadott adatokat az érdeklődő nevével és e-mail címével, valamint más, önként
megadott személyes adatával együtt, az adatközléstől számított legfeljebb 2 év
elteltével törli.
3. E tájékoztatóban fel nem sorolt adatkezelésekről az adat felvételekor adunk
tájékoztatást.
4. Kivételes hatósági megkeresésre, illetőleg jogszabály felhatalmazása alapján más
szervek megkeresése esetén a Szolgáltató köteles tájékoztatás adására, adatok
közlésére, átadására, illetőleg iratok rendelkezésre bocsátására.
5. A Szolgáltató ezen esetekben a megkereső részére – amennyiben az a pontos célt és
az adatok körét megjelölte – személyes adatot csak annyit és olyan mértékben ad ki,
amely a megkeresés céljának megvalósításához elengedhetetlenül szükséges.
AZ ÉRINTETTEK JOGAI
1. A hozzáférés joga
Ön jogosult arra, hogy az adatkezelőtől visszajelzést kapjon arra vonatkozóan, hogy
személyes adatainak kezelése folyamatban van-e, és ha ilyen adatkezelés folyamatban
van, jogosult arra, hogy a személyes adatokhoz és a rendeletben felsorolt
információkhoz hozzáférést kapjon.
2. A helyesbítéshez való jog
Ön jogosult arra, hogy kérésére az adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül helyesbítse
a rá vonatkozó pontatlan személyes adatokat. Figyelembe véve az adatkezelés célját, Ön
jogosult arra, hogy kérje a hiányos személyes adatok – egyebek mellett kiegészítő
nyilatkozat útján történő – kiegészítését.
3. A törléshez való jog
Ön jogosult arra, hogy kérésére az adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül törölje a rá
vonatkozó személyes adatokat, az adatkezelő pedig köteles arra, hogy Önre vonatkozó
személyes adatokat indokolatlan késedelem nélkül törölje meghatározott feltételek
esetén.


4. Az elfeledtetéshez való jog
Ha az adatkezelő nyilvánosságra hozta a személyes adatot, és azt törölni köteles, az
elérhető technológia és a megvalósítás költségeinek figyelembevételével megteszi az
ésszerűen elvárható lépéseket – ideértve technikai intézkedéseket – annak érdekében,
hogy tájékoztassa az adatokat kezelő adatkezelőket, hogy Ön kérelmezte a szóban forgó
személyes adatokra mutató linkek vagy e személyes adatok másolatának, illetve
másodpéldányának törlését.
5. Az adatkezelés korlátozásához való jog
Ön jogosult arra, hogy kérésére az adatkezelő korlátozza az adatkezelést, ha az alábbi
feltételek valamelyike teljesül:
• Ön vitatja a személyes adatok pontosságát, ez esetben a korlátozás arra az
időtartamra vonatkozik, amely lehetővé teszi, hogy az adatkezelő ellenőrizze a
személyes adatok pontosságát;
• az adatkezelés jogellenes, és Ön ellenzi az adatok törlését, és ehelyett kéri azok
felhasználásának korlátozását;
• az adatkezelőnek már nincs szüksége a személyes adatokra adatkezelés céljából,
de Ön igényli azokat jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy
védelméhez;
• Ön tiltakozott az adatkezelés ellen; ez esetben a korlátozás arra az időtartamra
vonatkozik, amíg megállapításra nem kerül, hogy az adatkezelő jogos indokai
elsőbbséget élveznek-e Ön jogos indokaival szemben.
6. Az adathordozhatósághoz való jog
Ön jogosult arra, hogy a rá vonatkozó, általa egy adatkezelő rendelkezésére bocsátott
személyes adatokat tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban
megkapja, továbbá jogosult arra, hogy ezeket az adatokat egy másik adatkezelőnek
továbbítsa anélkül, hogy ezt akadályozná az az adatkezelő, amelynek a személyes
adatokat a rendelkezésére bocsátotta (...)
7. A tiltakozáshoz való jog
Ön jogosult arra, hogy a saját helyzetével kapcsolatos okokból bármikor tiltakozzon
személyes adatainak a (...) kezelése ellen, ideértve az említett rendelkezéseken alapuló
profilalkotást is.
8. Tiltakozás közvetlen üzletszerzés estén
Ha a személyes adatok kezelése közvetlen üzletszerzés érdekében történik, Ön jogosult
arra, hogy bármikor tiltakozzon a rá vonatkozó személyes adatok e célból történő
kezelése ellen, ideértve a profilalkotást is, amennyiben az a közvetlen üzletszerzéshez
kapcsolódik. Ha Ön tiltakozik a személyes adatok közvetlen üzletszerzés érdekében
történő kezelése ellen, akkor a személyes adatok a továbbiakban e célból nem
kezelhetők.

9. Automatizált döntéshozatal egyedi ügyekben, beleértve a profilalkotást
Ön jogosult arra, hogy ne terjedjen ki rá az olyan, kizárólag automatizált adatkezelésen –
ideértve a profilalkotást is – alapuló döntés hatálya, amely rá nézve joghatással járna
vagy őt hasonlóképpen jelentős mértékben érintené.
Az előző bekezdés nem alkalmazandó abban az esetben, ha a döntés:
• Ön és az adatkezelő közötti szerződés megkötése vagy teljesítése érdekében
szükséges;
• meghozatalát az adatkezelőre alkalmazandó olyan uniós vagy tagállami jog teszi
lehetővé, amely Ön jogainak és szabadságainak, valamint jogos érdekeinek
védelmét szolgáló megfelelő intézkedéseket is megállapít; vagy
• Ön kifejezett hozzájárulásán alapul.

INTÉZKEDÉSI HATÁRIDŐ
Az adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül, de mindenféleképpen a kérelem
beérkezésétől számított 1 hónapon belül tájékoztatja Önt a fenti kérelmek nyomán
hozott intézkedésekről.
Szükség esetén ez 2 hónappal meghosszabbítható. A határidő meghosszabbításáról az
adatkezelő a késedelem okainak megjelölésével a kérelem kézhezvételétől számított 1
hónapon belül tájékoztatja Önt.
Ha az adatkezelő nem tesz intézkedéseket Ön kérelme nyomán, késedelem nélkül, de
legkésőbb a kérelem beérkezésétől számított egy hónapon belül tájékoztatja Önt
az intézkedés elmaradásának okairól, valamint arról, hogy Ön panaszt nyújthat be
valamely felügyeleti hatóságnál, és élhet bírósági jogorvoslati jogával.

AZ ADATKEZELÉS BIZTONSÁGA
Az adatkezelő és az adatfeldolgozó a tudomány és technológia állása és a megvalósítás
költségei, továbbá az adatkezelés jellege, hatóköre, körülményei és céljai, valamint a
természetes személyek jogaira és szabadságaira jelentett, változó valószínűségű és
súlyosságú kockázat figyelembevételével megfelelő technikai és szervezési
intézkedéseket hajt végre annak érdekében, hogy a kockázat mértékének megfelelő
szintű adatbiztonságot garantálja, ideértve, többek között, adott esetben:
a) a személyes adatok álnevesítését és titkosítását;
b) a személyes adatok kezelésére használt rendszerek és szolgáltatások folyamatos
bizalmas jellegének biztosítását, integritását, rendelkezésre állását és ellenálló
képességét;
c) fizikai vagy műszaki incidens esetén az arra való képességet, hogy a személyes
adatokhoz való hozzáférést és az adatok rendelkezésre állását kellő időben vissza
lehet állítani;
d) az adatkezelés biztonságának garantálására hozott technikai és szervezési
intézkedések hatékonyságának rendszeres tesztelésére, felmérésére és
értékelésére szolgáló eljárást.
AZ ÉRINTETT TÁJÉKOZTATÁSA AZ ADATVÉDELMI INCIDENSRŐL
Ha az adatvédelmi incidens valószínűsíthetően magas kockázattal jár a természetes
személyek jogaira és szabadságaira nézve, az adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül
tájékoztatja az érintettet az adatvédelmi incidensről.
Az érintett részére adott tájékoztatásban világosan és közérthetően ismertetni kell az
adatvédelmi incidens jellegét, és közölni kell az adatvédelmi tisztviselő vagy a további
tájékoztatást nyújtó egyéb kapcsolattartó nevét és elérhetőségeit; ismertetni kell az
adatvédelmi incidensből eredő, valószínűsíthető következményeket; ismertetni kell az
adatkezelő által az adatvédelmi incidens orvoslására tett vagy tervezett intézkedéseket,
beleértve adott esetben az adatvédelmi incidensből eredő esetleges hátrányos
következmények enyhítését célzó intézkedéseket.
Az érintettet nem kell tájékoztatni, ha a következő feltételek bármelyike teljesül:
• az adatkezelő megfelelő technikai és szervezési védelmi intézkedéseket
hajtott végre, és ezeket az intézkedéseket az adatvédelmi incidens által érintett
adatok tekintetében alkalmazták, különösen azokat az intézkedéseket – mint
például a titkosítás alkalmazása –, amelyek a személyes adatokhoz való
hozzáférésre fel nem jogosított személyek számára értelmezhetetlenné teszik
az adatokat;
• az adatkezelő az adatvédelmi incidenst követően olyan további intézkedéseket
tett, amelyek biztosítják, hogy az érintett jogaira és szabadságaira jelentett,
magas kockázat a továbbiakban valószínűsíthetően nem valósul meg;
• a tájékoztatás aránytalan erőfeszítést tenne szükségessé. Ilyen esetekben az
érintetteket nyilvánosan közzétett információk útján kell tájékoztatni, vagy olyan
hasonló intézkedést kell hozni, amely biztosítja az érintettek hasonlóan hatékony
tájékoztatását.
Ha az adatkezelő még nem értesítette az érintettet az adatvédelmi incidensről, a
felügyeleti hatóság, miután mérlegelte, hogy az adatvédelmi incidens valószínűsíthetően
magas kockázattal jár-e, elrendelheti az érintett tájékoztatását.
ADATVÉDELMI INCIDENS BEJELENTÉSE A HATÓSÁGNAK
Az adatvédelmi incidenst az adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül, és ha lehetséges,
legkésőbb 72 órával azután, hogy az adatvédelmi incidens a tudomására jutott, bejelenti
az 55. cikk alapján illetékes felügyeleti hatóságnak, kivéve, ha az adatvédelmi incidens
valószínűsíthetően nem jár kockázattal a természetes személyek jogaira és
szabadságaira nézve. Ha a bejelentés nem történik meg 72 órán belül, mellékelni kell
hozzá a késedelem igazolására szolgáló indokokat is.


PANASZTÉTELI LEHETŐSÉG
Az adatkezelő esetleges jogsértése ellen panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és
Információszabadság Hatóságnál lehet élni:
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
Telefon: +36 -1-391-1400
Fax: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu


A tájékoztató elkészítése során figyelemmel voltunk az alábbi jogszabályokra:
- A természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő
védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet
hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) AZ EURÓPAI
PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.)
- 2011. évi CXII. törvény – az információs önrendelkezési jogról és az
információszabadságról (a továbbiakban: Infotv.)
- 2001. évi CVIII. törvény – az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az
információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről (főképp a
13/A. §-a)
- 2008. évi XLVII. törvény – a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi
gyakorlat tilalmáról;
- 2008. évi XLVIII. törvény – a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és
egyes korlátairól (különösen a 6.§-a)
- 2005. évi XC. törvény az elektronikus információszabadságról
- 2003. évi C. törvény az elektronikus hírközlésről (kifejezetten a 155.§-a)
- 16/2011. sz. vélemény a viselkedésalapú online reklám bevált gyakorlatára
vonatkozó EASA/IAB-ajánlásról
- A Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság ajánlása az előzetes
tájékoztatás adatvédelmi követelményeiről
- Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) a
természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő
védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet
hatályon kívül helyezéséről

 

Fenti szerződés visszavonásig érvényes. A megrendelő a rendeléskor tesz nyilatkozatot arról, hogy a fenti szerződést elolvasta, megértette és elfogadja.

                                                                                                                                    
Gödöllő, 2011. október 5.

Utolsó módosítás: 2018. 01.09. ÁFA változások
Módosítás: 2018.05.01. Szállítási díjak, módok változásai
Módosítás: 2018. 05. 24. Adatvédelmi tájékoztató módosítása

                                                                                                                                    
Szekeres Attila
cégvezető


Kosár tartalma:
Megrendelés
Összesen: 0 Ft

Ha webáruházunk elnyerte tetszését, kattintson a "tetszik" gombra!


Minden jog fenntartva:
97 Ergo Kft. kreatív hobby kézműves webáruház

Link katalógusok

Tótágas játszóház gödöllő
Rólunk mondták

Rólunk mondták